11.25.2011

Bad Day

Pergi ke MidValley, Kuala Lumpur bersama teman rapat. Yeah! It's been ages since my last visit. Saya ke sana berbekalkan camera baru Canon 1100D berwarna Merah. yupp! just bought it. Mulanya berniat mahu menonton cerita terbaru Puss and Boots, malangnya tiket terawal adalah pada pukul 2.30petang . Habis tu we Hit the Arcade then the Bowling! it was Fun!memang sudah lama saya tak berenjoy sebegini, semenjak masuk ke Asrama my life was like in a prison. Ahaks :-

Nak dijadikan cerita, semasa menaiki KTM. It was very hectic and crowded, we were like sardines in a can! can you believe it? Kami berdiri selama 30minit langsung tidak boleh bergerak. Berasak-asak dengan ramai orang yang bermacam bau, Hanya tuhan sahaja yang tahu! Argh.
Getting out from the KTM, i felt like a newborn baby! Oxygen at last!! but then i realise my pockets were empty.... "Wheres my phone, wheres my phone! OMG My phone is missing! " Saya sedar telefon bimbit saya dicuri. "what the -" i've lost my phone due to some weirdo who thinks stealing from others are fun! I'm pissed

"Now i'm looking forward to buy an Iphone"

No comments:

Post a Comment